Jaké výhody a nevýhody přináší AdBlocker

Posted on Category:Www

Asi nikdo z nás není nadšený, když čteme na webu článek, a ten je přerušován po každém odstavci reklamou, případně když se díváme na video, kde je každou chvilku nějaká reklama, kterou nelze přeskočit. Není proto divu, že doplňky jako například AdBlocker, které zobrazování reklam blokují, jsou velmi populární.

 

Je pravdou, že nám značně usnadňují život, hlavně při sledování videí. Co si však mnoho lidí neuvědomuje je fakt, že tyto doplňky mají i své nevýhody. A některé z nich mohou být celkem zásadní.

 

Pro běžného uživatele je zde fakt, že některé webové stránky vám omezí či přímo zamezí přístup, pokud máte blokování reklam zapnuto. Jednoduše řečeno, chcete si například přečíst článek, když najednou zjistíte, že dokud si zobrazování reklam nevypnete, dál se zkrátka nedostanete.

 

možnosti rozložení reklam na webu

 

To samozřejmě souvisí s hlavní nevýhodou, kterou využívání podobných nástrojů má. Je totiž potřeba si uvědomit, že mnohé weby mají hlavní část příjmu právě ze zobrazených reklam. Pokud však máte zapnuto jejich blokování, pak se vám nezobrazí a tvůrci peníze nedostanou. Podobný princip platí i u videí, kdy jejich autoři dostávají peníze právě za zobrazené reklamy. I to je koneckonců důvod, proč jich tam někteří z nich umisťují takové množství. Jistě, nás to může obtěžovat, pro ně je to však zdroj příjmu.

 

získávání peněz z reklam

 

Pokud je však neuvidíme, pak autoři webu či videa z naší návštěvy či shlédnutí peníze mít nebudou. To však znamená, že bude i méně peněz na financování jejich dalších projektů, a nakonec to může v některých případech vést i ke krachu webu či kanálu. Samozřejmě si můžeme říci, že jeden člověk situaci až do takové míry neovlivní. Je však potřeba si uvědomit, že tato opatření jsou mezi uživateli internetu běžná. A pokud jich je opravdu mnoho, pak skutečně dohromady takový vliv mít mohou. Nakonec je to tedy otázka toho, zda chcete podpořit své oblíbené tvůrce či nikoliv. Jak moc si tedy vážíte jejich práce a jak oceňujete jejich dílo?

Měření návštěvnosti webu

Posted on Category:Www

Díky chytrým nástrojům, resp. díky nějakému chytrému pluginu, který si na web nainstalujete zjistíte spousty informací o chování návštěvníků vašich webových stránek.

Na základě těchto dat můžete s webem dál pracovat, tak aby splnil váš cíl.
Cílem většiny podnikatelů je web, který bude mít velkou návštěvnost a přinese jim peníze.
Pokud neměříte návštěvnost webu, přicházíte tím o cenné informace, které vám pomohou v další práci a rozvoji webu.
žena před monitory

Na jaké otázky dostanete odpověď?

·         Kolik návštěvníků váš web měsíčně navštíví?

·         Kolik z nich se vrací opakovaně?

·         Jaká je průměrná doba, kterou stráví lidi na webu?

·         Kolik zhlédnou stránek za jednu návštěvu?

·         Jaká stránka je nejvíce navštěvovaná?

·         Navštěvují váš web více muži či ženy?

Informací je možné získat samozřejmě daleko více. Tyto otázky jsou základní. Odpověď na ně by měl znát každý majitel webu.
Klávesnice prst

 

Práce se získanými daty

Na základě takto získaných dat dostanete odpovědi i na další otázky, které souvisí s vaším podnikáním.

Máte málo objednávek?

Měli byste se zaměřit na návštěvnost webu, pokud stránky navštíví 100 lidí za měsíc, které stráví na vašem webu 20 sekund, je jasné, že objednávek nemůžete mít 1 000 za měsíc.
V takovém případě je potřeba se zaměřit na propagaci webu.

O jakých tématech mám psát na web? Jaké produkty mám přidávat do eshopu?

Podívejte se jaké stránky/články patří mezi nejvíce navštěvované. To jsou témata/produkty, které návštěvníky webu nejvíce zajímají. Zaměřte se na ně. 
Zvýší se vám návštěvnost webu, lidé se budou vracet opakovaně, ale přibyde i počet objednávek.

 

Nástroje jsou zdarma, ale i placené. Záleží na tom, co daný člověk chce měřit, jaká data potřebuje získávat.
 I kdybyste chtěli analýzu nechat na odborníkovi, který se tím zabývá dennodenně, potřebujete mít na webu nejdříve nástroj, který vám tyto data získá. A až potom můžete jít za odborníkem.

Americká hypotéka – nenáročná půjčka pro náročné klienty

Posted on Category:Www

Lidé milují věci, které jsou nenáročné, ale nabízejí jim maximum výhod. Chtějí zboží a služby, které jsou nejen výhodné, ale které mohou získat s vynaložením co možná nejmenšího úsilí. A samozřejmě rychle a hned.
A to platí i v případě, kdy jde o peníze, třeba o půjčky. Tam jde zpravidla o nemalé peníze, a proto je na místě dobře vybírat – nejen půjčku, která pro vás bude nejvíce výhodná, ale i nabídku, při které se zbytečně mnoho nezapotíte, a které nebudete muset věnovat příliš mnoho času. Třeba proto, že čas jsou peníze a vy své úsilí můžete investovat tam, kde se vám to více vyplatí.čas jsou peníze – budík, mince a figurka.jpg
Jestliže je pro vás naprosto zásadní, abyste získali úvěr, který vás nebude omezovat ve vašich plánech, a nebude vás zatěžovat zbytečnými podmínkami, pak si jednoznačně sjednejte americkou hypotéku. Americká půjčka je bezúčelovým typem úvěru, a to je zásadní odlišnost, která ji vymezuje od jiných půjček.
A pro vás je to také zásadní zjištění. Když požádáte o takový úvěr, který je bezúčelový, tak to znamená, že nikdo nebude posuzovat, na co chcete peníze využít, a nikdo nebude hodnotit, zda je to správné či nikoli. Pouze vy sami tak budete svým vlastním arbitrem, který rozhodne o osudu vašich plánů. A to je jistě skvělá zpráva, protože to znamená, že takto získané peníze můžete využít, na cokoli jen chcete, a to včetně umoření dluhů anebo vyplacení exekutora.vějíř bankovek – 500 euro.jpg
Tuto půjčku proto nejvíce oceníte právě v situaci, kdy máte nějaké specifické přání, anebo v případě, kdy si nechcete komplikovat život zbytečnými povinnostmi navíc. Díky tomu, že požádáte o bezúčelový úvěr, nebudete muset nikomu nic sdělovat, ani dokládat, jak jste s penězi naložili.
A může to být ještě lepší! Jestliže máte potíže s bonitou, pak můžete žádat o americkou hypotéku bez dokládání příjmů, a v případě problémů s registry o variantu bez registru.